.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت راه اندازی پارک علم و فناوری در مازندران

معاون پژوهشی دانشگاه مازندران گفت: راه اندازی پارک علم و فناوری از نیازهای جدی استان است.

به  گزارش  شمال نیوز به  نقل  از روابط عمومی دانشگاه مازندران ، جهانبخش رئوف عصر دوشنبه در بازدید از مرکز کارآفرینی دانشگاه گفت: راه اندازی پارک علم و فناوری از نیازهای جدی استان است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی پارک علم و فناوری در بابلسر از جمله مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان بوده است، تصریح کرد: متاسفانه تاکنون این مصوبه اجرایی نشده و نیازمند پیگیری جدی است.

وی با اشاره به اینکه کشورمان از لحاظ علمی رشد بسیار خوبی داشته است، اظهار داشت: هم اکنون باید تلاش دانشگاهیان در راستای تبدیل علم به ثروت و کار باشد.

رئوف در ادامه از سرپرست دانشگاه خواست تا با حمایت مجدانه از مرکز کارآفرینی زمینه راه اندازی مرکز رشد و پس از آن پارک علم و فناوری را در دانشگاه فراهم کنند.

حسنعلی آقاجانی، رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران نیز در گزارشی به معرفی فعالیتهای مرکز کارآفرینی طی سالهای اخیر پرداخت.

وی گفت: در حال حاضر 24 شرکت تایید شده دانشجویی در مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران به فعالیت مشغول هستند.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران با اذعان به اینکه مرکز کارآفرینی ارتباط خوبی با صنایع برقرار کرد، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره کارآفرینی که همه ساله در دانشگاه برگزار می شود نمود عینی ارتباط مرکز با صنعتگران و کارآفرینان استان است.

وی خاطرنشان کرد : در حالیکه استان اصفهان جشنواره کشوری شیخ بهایی را همه ساله برگزار می کند، مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران از 4 سال پیش تاکنون جشنواره کارآفرینی استان مازندران را برگزار می کند.

آقاجانی دانشگاه مازندران را شایسته داشتن مرکز رشد در مرکز کارآفرینی دانست و ادامه داد: از مزایای راه اندازی مرکز رشد اخذ 100 میلیون وام کم بهره برای هرکدام از شرکتهای دانشجویی خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروي 1 آبان 1389
باسلام
چرا بايد كاري را كه استانهاي ديگه 7 سال قبل انجام داده اند را امروز فقط بگوئيم كه تاسيس آن ضروري است. بياييد مشكلاتي را كه در تحقق نيافتن اين امر وجود داشته است را بررسي، اطلاع رساني، و رفع كنيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.